Blogia
RustypetaS

la belleza del candelo

Sentado en una terraza con ligero viento de cara y un refresco que me acompaña, dispongo a rustir un candelo.
Saco mi chusca después de buscar en mi mariconera y empiezo ese majestuoso ritual.Cuanta belleza entre tanta burbujita (pienso mientras quemo una placa de dimensiones desproporcionadas). A luego viene la mezcla, dedos sucios se van fusionando con el choco hasta ser una sola cosa. Tras empapelarlo con suma destreza llega el momento deseado. Sí, sí,sí. Enciendo ese canuto y me lo rusto a cara de perro. Mi particular guerra ya ha comenzado...

"La belleza del candelo" by Depi

2 comentarios

senor burns -

No sere menys....i tot i trobarme fora de barcelona, el meu amor per la fumada ha crescut. De fet, rusteixo mes aqui que a la ciutat comptal. Aixo es degut a la companyia del meu amic de barcelona. ara espero amb ansies rebre la carta del xavi....Estimat amic, espero que aixo arribi, pqles meves reserves sacaben!!

depi, molt ben expressat el moment de liar el canut. Nomes thas deixat el iode als llavis....

Us estima....un norueg de metre i mig

Xavi -

Amic David, saps que aquest ritual/rutina ocupa bona part del nostre temps i és per això que t'agraeixo aquestes linies que com no, han despertat en mel meu interior unes inesperades ansies de fumar-me un canut de mig dia pre-dinar!una cordial salutació rustidora.